Bestuurslid en milieu/veiligheidspersoon

Het bestuur is op zoek naar een nieuw bestuurslid. Heb je interesse dan is er de mogelijkheid om in de komende maanden tot de ledenvergadering in het bestuur mee te draaien. Je kunt dan kijken of het iets voor jou is. In de ALV van maart kan dan de benoeming plaatsvinden.
Het enige dat we vragen is dat je wat tijd beschikbaar stelt en actief meedoet. Om de samenstelling in het bestuur een beetje evenwichtig te maken nodigen we vooral de 'jongeren' en vrouwen uit. Maar schroom niet om je belangstelling te laten blijken als je tot de categorie 'oudere heren' behoort.

Ook zoeken we iemand die zich wil bezighouden met Veiligheid en milieu. Dit zijn uitermate belangrijke onderwerpen in de vereniging. Ooit hadden we een commissie die zich daarmee bezighield. Dat vinden we niet meer nodig, maar we zoeken wel iemand die zich hiermee bezig wil houden.

Als je interesse hebt of meer wil weten dan kun je me bellen of mailen of een van de andere bestuursleden benaderen, of bel (0640997224) of mail mij.

Peter Weesendorp