Iedereen die een vaste plek wil hebben in één van onze havens maar die nog niet heeft, moet zich voor 1 januari daarvoor aanmelden. Dat moet ieder jaar opnieuw om de lijst actueel te houden. Als er een plek definitief vrij is wordt die toegewezen aan degene die zich voor 1 januari aangemeld heeft en het laagste rangnummer heeft. Is bekend dat een plek langere tijd vrij is gedurende het seizoen, dan wordt die voor die periode op dezelfde manier toegewezen. Komt een plek voor kortere tijd vrij of is onbekend of de plek ingenomen wordt, dan wijst de havencommissaris de plek toe. Meestal is het dan “wie het eerst komt die het eerst maalt”. Bij dit alles speelt nog wel mee of de boot in de vrijgekomen box past. Naast de havenindeling zullen we t.z.t ook de wachtlijst voor de diverse havens op de website zetten.
Voor de goede orde:
Als u zich vorig jaar al heeft opgegeven maar nog geen box heeft gekregen, moet u zich nu wederom aanmelden. U komt niet automatisch op de lijst op basis van eerdere aanmeldingen. Leden met een vaste box hoeven zich niet opnieuw op te geven, vaste ligplaatsen blijven gehandhaafd.
Heeft u wel een vaste box maar wilt u die komende zomer niet gebruiken, of zoekt u een box in een van onze andere havens, dan moet u dat ook melden. Wilt u helemaal geen gebruik meer maken van een van onze boxen, dan willen wij dat uiteraard ook weten.
Aanmelden of (tijdelijk) opzeggen kan door de secretaris (secretaris@wsvdewatergeuzen.nl) een mail te sturen met daarin uw naam, de gewenste haven en de lengte, breedte en naam van uw boot.
Zodra de havenindelingen bekend zijn, ontvangt u bericht of u een box krijgt toegewezen.
Het bestuur